понедељак, 29. јул 2013.

Здраво!

Сви ви који сте дошли овде већ вероватно знате и зашто је назив овог блога - Живот у Русији.
За оне који се питају ко сам ја, шта уопште хоћу да кажем овим, следи објашњење.
Ја сам сасвим обична девојка из Србије. Зовем се Душица, имам 18 година, и на први поглед се чини да нема ничег специјалног у вези са мном. Ко би и помислио да девојка по имену Душица, (мала плава, ветар би је одувао), може да буде посебна...
Ипак, мој живот није тако једноставан и обичан како се наизглед чини. Ова 2012/13 година је била најзанимљивија година мог живота. Прошлог августа, тачније 26. августа 2012. у нашу кућу дошао је ученик на размени Хавијер, из Чилеа, који је потпуно променио живот моје породице на боље. Хавијер, звани Ћави код нас, дошао је у Србију преко организације АФС Интеркултура заједно са још 20 деце широм света. 
Тако су се мени отворила врата да упознам свет! И зато, за 25 дана идем у Русију, да научим више о људима, културама целог света, а такође и нешто више о себи.

Овде ћу писати све што ми се чини занимљиво у Русији, своја искуства, углавном цео свој живот. 


Нема коментара:

Постави коментар