недеља, 1. септембар 2013.

Уживање са хост породицом!

Поздрав свима из тренутно кишног Тољатија! Овде се време мења из сата у сат. Није чудно када у једном дану носите и џемпер и купаћи костим! Овде је све могуће.

Моја породица је дивна још од тренутка кад сам изашла из воза. Одмах су ме дочекали са балонима, великим осмесима и топлим загрљајима! И одмах први дан смо шетали, обишли град, значајна места и паркове.

 Тољати је за мене огроман (иако они говоре да није велик град), улице су јако широке и вожња је луда! Има много зграда и све ми изгледају исто и то је веома збуњујуће.

 И од првог дана су ме почели добро хранити, хахах. Увек се брину да нисам гладна! А храна је предобра, да просто не можеш да одбијеш. Чим ставе на стол, ја желим све да пробам, поготово јела која видим први пут у животу и понекад нисам сигурна како се једу.

Другог дана смо већ били у школи, посетили директорицу, однели јој букет цвећа, како је и обичај овде. Ја ћу учити у уметничкој школи, што значи да ћу, поред осталих предмета, имати прилику и да идем на секције плеса, певања, свирања инструмената, глуме... Биће забавно!

Наравно, руска породица није комплетна без бака и деда! Од првог сусрета са њима, понашали су се као да сам им рођено унуче, а не девојка коју виде први пут. Због тога ми је јако драго! Код баке и деде сам први пут пробала руско јело - борщ. Веома укусно!

Једно од необичних искустава је гледање филма на руском у биоскопу! Иако је цео филм био на руском и било је јако чудно видети америчке глумце, а слушати руски, није било много тешко разумети.
Породица је веома активна и то ми се свиђа! Никад није досадно! Долазе гости, играмо се ''крокодила'', шетамо, возимо бицикле по шуми и још много тога...

Јуче и данас смо се одмарали на дачи (летња кућа, викендица), која је удаљена око 40 мин од Тољатија, и налази се на полуострву, окружена Волгом. Бака и деда тамо малу башту, јабуке, грожђе и предивно цвеће. Прави одмор од ужурбаног Тољатија.

Још нешто што доказује да је у Русији све могуће је управо овај замак, који је у ствари обична приватна кућа! Невероватно!

Сутра почиње школа! Имаћу кратко представљање, само неколико реченица на руском и енглеском. Зато би сад требало да се одморим, да не бих изгледала ужасно првог дана школе који је у Русији веома важан дан. 

Нема коментара:

Постави коментар