четвртак, 1. август 2013.

Један дан ближе Русији


Јуче је био веома занимљив и важан дан. Добила сам визу за улазак у Русију!! Чини ми се да, када сам ово решила, много ближе поласку, а прошао је само један дан. 
Било ми је јако чудно док сам чекала испред руске амбасаде и свуда око себе чула руски. Осећала сам се као да сам већ тамо. Била је то као нека припрема, да се не шокирам превише руског првих дана, хахах. Углавном, када сам добила визу, хтела сам да скачем од среће, али спречила ме је гомила људи који су гледали мој страшно узбуђен поглед (и чини ми се били помало уплашени). 
Сада још само авионска карта, спакован кофер и све је спремно за авантуру. А да ли сам ја спремна...ух, надам се да јесам. :)

Београд


 И ево на шта сам налетела док сам се шетала 3 сата: Русија виђена из воза.

Санкт Петербург

Мосвка
Волга
То је све за данас, а сутра је још један важан дан - мој 18. рођендан! :))



Нема коментара:

Постави коментар